Керуюча компанія “ДомКом Кривий Ріг” у травні ремонтувала підʼїзди, інженерні мережі, косила, встановлювала світильники.

 

У травні до компанії надійшло 675 заявок від криворіжан, всього закрито – 662, інші взяті в роботу. Із загальної кількості 154 звернення були аварійними з терміном реакції до 2 годин відповідно до стандартів компанії.

 

 

З настанням тепла першочерговою задачею для компанії стали поточні ремонти  багатоповерхівок. Зокрема, у будинках на вул. Захисників Азовсталі, 2 та вул. Федора Караманця, 78 проводився ремонт вхідних груп.

 

Електрики виконували ремонтні роботи з відновлення освітлення в під’їздах із встановлення світильників. Слюсарі ремонтували та замінювали мережі водопостачання, центрального опалення, каналізації.

 

Клініг працює за графіком – щоденно підтримували чистоту й порядок на прибудинкових територіях. Відповідно до графіка двірники компанії прибирають у підвальних приміщеннях.

 

З початку травня стартував сезон покосів. Покоси здійснюються згідно з планом, усього за сезон проводиться 3-4 етапів скошування трави та карантинних рослин. Наразі косарі на першому етапі.

 

На початку травня співробітники “ДомКом” приєдналися до Всеукраїнської акції “За чисте довкілля”. Було прибрано сміття та гілля на безхазяйній ділянці, що дозволило зробити район чистішим та охайнішим.

 

 

Слюсарі оперативно реагували на аварійні ситуації та здійснювали ремонт і заміну мереж водопостачання, каналізації, а також опалення. Зокрема, у звітний період було замінено 123 погонних метрів трубопроводу системи центрального опалення.

 

Зв’язок з компанією

 

У разі аварій чи потреби у поточному ремонті мешканці можуть звертатися до колл-центру “ДомКом” у Кривому Розі за номером: +38 (067) 636 27 68.

 

Дякуємо кожному, хто вчасно оплачує послугу управління. Це дає можливість оплачувати роботу наших фахівців та закуповувати необхідні матеріали, інвентар і піклуватись про багатоквартирні будинки.